Mooi en goed functionerend nieuw appartement, goede optie voor ski in ski out, voor ski out moet je wel een stukje lopen, maar dat gaat prima, en zodra je de route naar huis gevonden hebt rijd je helemaal tot aan de deur
Lief en aardig gastpaar
Het appartement op de eerste verdieping heeft niet de grootste woonruimte, maar functioneert prima